Aktuálně
NOVĚ V NABÍDCE - obuv značky BIGHORN
Využijte on-line služeb maloobchodního i velkoobchodního prodeje firmy BOTY KULÍK - Michal Kulík.
Sekce maloobchodu pro Vás pravidelně připravuje Akční nábídky. Pro obchodníky máme připraveno více zboží za zajímavé velkoobchodní ceny v sekci velkoobchod. Proto neváhejte a zaregistrujte se u nás!
Pokud si nevíte rady jak obuv vybrat, zavolejte od 7.00 do 15.30 hodin (PO-PÁ) na tel. +420 565 533 433 a my Vám poradíme jakou velikost zvolit.
Navštivte náš stánek
Partneři
Reklamace
Reklamace a vrácení produktu
Reklamace
- Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s podmínkami reklamace boty-kulik.cz a právním řádem platným v ČR.
- Kupující je povinen při převzetí zboží bez zbytečného odkladu zboží prohlédnout a o případných zjištěných vadách okamžitě informovat prodávajícího.
- Reklamační lhůta na výrobní vady je u všech produktů 24 měsíců (velkoobchodní prodej – skladové reklamace do 14 dnů).
- Oznámení o zjištěných vadách může kupující učinit písemnou formou na adrese info@boty-kulik.cz. Popíše o jaké vady se jedná a jak se projevují.
- K reklamaci je třeba předkládat pouze obuv vyčištěnou, zbavenou všech nečistot a suchou.
- Zboží zašlete zpět na naší adresu uvedenou na faktuře: BOTY KULÍK, Masarykova 1655, Humpolec 396 01
- s dokladem o koupi
- s dopisem (nebo komentářem na faktuře), kde popíšete o jaké vady se jedná a jak se projevují. - Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě i když se závada projevila před transportem. Na reklamace vad způsobených přepravou zboží v nedostatečném obalu nebude brán zřetel. V žádném případě nám neposílejte reklamované zboží na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.
Vrácení
- Na zboží zakoupené na Boty-Kulik.cz se vztahuje 14 denní lhůta pro jeho vrácení. Ke každé objednávce byla zaslána elektronická faktura na Váš email, která zároveň slouží jako záruční doklad.
- Do zásilky s vráceným zbožím nám vždy přiložte fakturu pro identifikaci balíčku, nemáte-li doma tiskárnu, vložte alespoň papírek s Vaším jménem a číslem objednávky/faktury.
- Výměnu velikosti v tuto chvíli nenabízíme. Při výběru špatné velikosti nám vraťte původní objednávku na naší adresu a v případě zájmu o jinou velikost vytvořte zcela novou objednávku. Za vrácenou objednávku budou zaslány finanční prostředky zpět na Váš bankovní účet.
- Kontrola přijatých zásilek probíhá vždy jednou týdně (v pátek). Finance Vám budou vráceny v termínu 3-5 pracovních dní od okamžiku zkontrolování Vámi zaslané zásilky. Ve výjimečných situacích se tato doba může prodloužit na max. 14 dní.
- Pamatujte prosím že nepřijímáme zásilky na dobírku. Stejně tak zašlete-li zásilku na výdejní místo pošty/zásilkovny, nemusí být tato zásilka vyzvednuta.
- Podmínkou pro vrácení je, aby zboží bylo v původním stavu. Nemusíte řešit, že už jste vyhodili visačky, nebo že už máte rozřezaný původní obal.
Důležité je, aby vracené zboží bylo:
- nepoškozené a bez známek používání,
- zcela kompletní (oba páry, včetně vložek, zateplení apod).
Následně zašlete zásilku na adresu:
Boty Kulík
Masarykova 1655
396 01 Humpolec
Česká republika
Pro reklamaci/vrácení prosím použijte naše formuláře, které stáhnete na následujícím odkaze:
Příloha č. 1 - Formulář pro reklamaci zboží
Příloha č. 2 - Formulář pro vracení zboží
Boty-Kulik.cz © 2011 Všechna práva vyhrazena Michal Kulík, Rašínova Masarykova 1655, 396 01 Humpolec | webmaster: Indeart | Výměna odkazů