Jméno: 
Heslo:   

 |  Registrace

Nákupní košík je prázdný  Nákupní košík - informace






Aktuálně

NOVĚ V NABÍDCE - obuv značky BIGHORN

Využijte on-line služeb maloobchodního i velkoobchodního prodeje firmy BOTY KULÍK - Michal Kulík.

Sekce maloobchodu pro Vás pravidelně připravuje Akční nábídky. Pro obchodníky máme připraveno více zboží za zajímavé velkoobchodní ceny v sekci velkoobchod. Proto neváhejte a zaregistrujte se u nás!

Pokud si nevíte rady jak obuv vybrat, zavolejte od 7.00 do 15.30 hodin (PO-PÁ) na tel. +420 565 533 433 a my Vám poradíme jakou velikost zvolit.


Navštivte náš stánek



Partneři

 

 


 


Reklamace

Reklamace a vrácení produktu

Reklamace

  1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s podmínkami reklamace boty-kulik.cz a právním řádem platným v ČR.
  2. Kupující je povinen při převzetí zboží bez zbytečného odkladu zboží prohlédnout a o případných zjištěných vadách okamžitě informovat prodávajícího.
  3. Reklamační lhůta na výrobní vady je u všech produktů 24 měsíců (velkoobchodní prodej – skladové reklamace do 14 dnů).
  4. Oznámení o zjištěných vadách může kupující učinit písemnou formou na adrese info@boty-kulik.cz. Popíše o jaké vady se jedná a jak se projevují.
  5. K reklamaci je třeba předkládat pouze obuv vyčištěnou, zbavenou všech nečistot a suchou.
  6. Zboží zašlete zpět na naší adresu uvedenou na faktuře: BOTY KULÍK, Masarykova 1655, Humpolec 396 01
    - s dokladem o koupi
    - s dopisem (nebo komentářem na faktuře), kde popíšete o jaké vady se jedná a jak se projevují.
  7. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě i když se závada projevila před transportem. Na reklamace vad způsobených přepravou zboží v nedostatečném obalu nebude brán zřetel. V žádném případě nám neposílejte reklamované zboží na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.

Vrácení

  1. ​Na zboží zakoupené na Boty-Kulik.cz se vztahuje 14 denní lhůta pro jeho vrácení. Ke každé objednávce byla zaslána elektronická faktura na Váš email, která zároveň slouží jako záruční doklad.
  2. Do zásilky s vráceným zbožím nám vždy přiložte fakturu pro identifikaci balíčku, nemáte-li doma tiskárnu, vložte alespoň papírek s Vaším jménem a číslem objednávky/faktury.
  3. Výměnu velikosti v tuto chvíli nenabízíme. Při výběru špatné velikosti nám vraťte původní objednávku na naší adresu a v případě zájmu o jinou velikost vytvořte zcela novou objednávku. Za vrácenou objednávku budou zaslány finanční prostředky zpět na Váš bankovní účet. 
  4. Kontrola přijatých zásilek probíhá vždy jednou týdně (v pátek). Finance Vám budou vráceny v termínu 3-5 pracovních dní od okamžiku zkontrolování Vámi zaslané zásilky. Ve výjimečných situacích se tato doba může prodloužit na max. 14 dní.
  5. Pamatujte prosím že nepřijímáme zásilky na dobírku. Stejně tak zašlete-li zásilku na výdejní místo pošty/zásilkovny, nemusí být tato zásilka vyzvednuta. 
  6. Podmínkou pro vrácení je, aby zboží bylo v původním stavu. Nemusíte řešit, že už jste vyhodili visačky, nebo že už máte rozřezaný původní obal.

Důležité je, aby vracené zboží bylo:

  • nepoškozené a bez známek používání,
  • zcela kompletní (oba páry, včetně vložek, zateplení apod).

Následně zašlete zásilku na adresu:

Boty Kulík
Masarykova 1655
396 01 Humpolec
Česká republika

 

Pro reklamaci/vrácení prosím použijte naše formuláře, které stáhnete na následujícím odkaze:

Příloha č. 1 - Formulář pro reklamaci zboží

Příloha č. 2 - Formulář pro vracení zboží

 










Boty-Kulik.cz © 2011 Všechna práva vyhrazena Michal Kulík, Rašínova Masarykova 1655, 396 01 Humpolec   |   webmaster: Indeart   |   Výměna odkazů